WorkLink+
İş Akış Yönetim Sistemi

Kuruluşlar, yüzlerce süreç üzerinde çalışırlar. Süreçlere özel anlık ihtiyaçları çözen uygulamalar, veritabanları, kağıt belgeler ve e-postaya kadar farklı metodlardan oluşan iş yapış modelleri operasyonel hataları ve verimsiz süreçleri tetikler.

İş Akış Yönetim Sistemleri, organizasyonların iş süreçlerinin optimizasyonu, gerçek zamanlı iş anlayışı ile iş hedeflerine daha kolaylıkla ulaşmalarını sağlar. Tüm görev ve taleplerinizi dilediğiniz yerden gerçekleştirebilirsiniz.

WorkLink+ kullanıcı dostu tasarımı ile tüm süreçlerinizi lokasyon bağımsız dijtal ortamda yönetmenizi sağlar, anlık bilgilendirmeler ile iş listenizi güncel tutarak süreçlerinize verimlilik katar. 

Workflow
İş Akış Yönetim Sistemi

WorkLink+ entegrasyona açıktır. SAP, Oracle gibi sistemler ile entegre edilerek mali kayıtlarınızı otomatik olarak muhasebeselleştirir.

  • Satınalma Modülü

  • Masraf Modülü

  • Seyahat Modülü

  • Talep Yönetimi Modülü

  • Personel İzin Yönetimi Modülü

  • Personel Talep Modülü

  • Ve Dilediğiniz İş Süreçlerinizi Tasarlayabiliriz

Gelişmiş
İş Akışı

Bilgilendirmeler

Takvim Gösterimi

Limit Bazlı Onaylar

Ofis Dışından Süreçlerinize Ulaşın