Yukarı

HİZMETLER | ARMA TENTE & BRANDA

Firmamız 2008 yılında Tente ve Cam Sistemleri yapmak üzere kurulmuş olup çok sayıda proje yapımında tecrübesini kanıtlamıştır.

BİZE ULAŞIN

Muhaberat Yönetimi


Kurumunuza günlük olarak kargo, posta, kurye, elden gibi çeşitli kanallardan gelen gönderilerin kayıt altına alınarak teslim alınır, özel ve verimli teknolojiler ile dijitalleştirilir, dokümanın kurum içindeki aidiyet bilgisi otomatik olarak tamamlanır. Dijitalleştirilen dokümanlar, metadatası ile birlikte doküman sahibine WorkLink+ Dijital Arşiv Sistemi üzerinden hızlı ve güvenli şekilde iletilir. 

Genel Bilgileri


Muhaberat Süreçleri yazılımsal kontrol ve otomasyonlar ile desteklenmediği durumda günlük işleyişinizde bir çok hata ve buna bağlı olarak zaman kaybı, hukuki ve maddi risklerin önü açılır.
 
Audis, Muhaberat Süreçlerine yönelik olarak geliştirdiği WorkLink+ Evrak Yönetim Sistemi ve WorkLink+ Dijital Arşiv Sistemi ile rakiplerinden farklılaşarak Muhaberat Süreçlerinizi hiç olmadığı kadar hızlı ve hatasız hale getiriyor.
 
Şirketinize gelen bir evrağın taranarak ilgilisine mail veya bir sistem üzerinden gönderimi muhaberat yönetimi değildir. Belirli bir disiplinde evrağın teslim alınmasından imhasına, dijital ve fiziksel evrağın iletimi ile iade süreçlerine kadar kökten ucu tüm sürecin takip edilebilir ve yönetilebilir olması gerekmektedir.
 
Muhaberat Süreçlerinizi dilediğiniz yerde yönetebiliriz. Özellikle, evden çalışma modelini tercih eden müşterilerimizin süreçlerini operasyon merkezimizde yönetebiliyoruz.
  • Lokasyonunuzda  
  • AUDİS Operasyon Merkezinde
  • Mobil
 
AUDİS, 25 yıllık dijital dönüşüm deneyimine sahip kadrosu ve 400'ün üzerinde proje deneyimi ile süreçlerinizi en üst düzey teknolojiler ile kusursuz hale getiriyor.
 
Muhaberat Süreçlerinize yönelik tüm ekip, donanım ve yazılımlar tarafımızca sağlanıyor ve yönetiliyor.
 
  • Operatörler.
    • Düzenli Proje Eğitimleri,
    • Yetkinlik Değerlendirme,
    • Performans Takibi.
  • Yüksek Hacimli Doküman Tarayıcılar.
    • Tarayıcı Bakım ve Sarf Malzemeleri,
    • Görüntü İyileştirme Yazılımı,
    • Tarama Yazılımı
  • Akıllı Veri ve Doküman İşleme Sistemi.
  • Evrak (Muhaberat) Yönetim Sistemi.
  • PC, Notebook, Sunucu, Storage, Barcode Reader.
  • Saf Malzeme ve Ekipmanlar.
  • Fiziksel Evrak Talepleri.
    • Kurye Hizmeti.

Hizmet Görselleri



Diğer İçerikler


Elektronik Arşivleme

Elektronik Arşivleme

Kağıt belgelerde yer alan bilgilerin dijital hale getirilmesi, dijital dönüşüm sürecinin ilk ve en önemli adımdır.
 
Dijital arşivleme sürecini tamamlamayan bir organizasyonun geçmişi ve geleceği arasında devamlılık kurulamaz.
 
Dijital arşivleme, kağıt ortamındaki belgelerinizin elektronik formata dönüştürüldüğü teknik bir işlemdir.
 
Dijitalleştirilen bilgi ve belgelerinize Doküman Yönetim Sistemleri üzerinden belirli bir künye bilgisi ile veya içerikten arama ile yetkiler dahilinde erişebilirsiniz.
DAHA FAZLA

Muhaberat Yönetimi

Kurumunuza günlük olarak kargo, posta, kurye, elden gibi çeşitli kanallardan gelen gönderilerin kayıt altına alınarak teslim alınır, özel ve verimli teknolojiler ile dijitalleştirilir, dokümanın kurum içindeki aidiyet bilgisi otomatik olarak tamamlanır. Dijitalleştirilen dokümanlar, metadatası ile birlikte doküman sahibine WorkLink+ Dijital Arşiv Sistemi üzerinden hızlı ve güvenli şekilde iletilir. 
DAHA FAZLA
Muhaberat Yönetimi
Fatura İşleme

Fatura İşleme

Fatura kayıt ve onay süreçlerinizdeki unutulan işlemler, hatalar, gecikmiş ödemeler ve tahsilatlar... Finans departmanınız faturalarınızı manuel olarak işliyorsa veya düşük başarı oranlarına sahip bir teknoloji kullanıyorsa, önemli ölçüde zaman ve finansal tasarruf fırsatına sahipsiniz.
 
Fatura işleme hizmetimiz ile alış veya satış fatura bilgileriniz dakikalar içinde otomatik olarak kayıt altına alınır, Yapay Zeka ve OCR desteği ile otomatik olarak sınıflandırılır. Format bağımsız fatura verileriniz hızlı ve sektör lideri bir doğrulukla oluşturulur.
 
Fatura üstünde yer alan karmaşık tablolardaki veriler otomatik olarak düzenlenerek indekslenir. Bu sayede fatura üstünde kalem kalem otomatik olarak matematiksel kontroller gerçekleştirilir.
 
Kökten Uca Otomatik Süreç
Hızlı ve Doğru Fatura Süreci
Yapay Zeka ve OCR Desteği
 
BORÇ HESAPLARININ OTOMATİK İŞLENMESİ

Kusursuz kayıtlar ve muhasebe süreçleri istiyorsanız size yardımcı olabiliriz. Borç hesaplarını, alacak hesaplarını ve havale işlemlerini otomatik hale getiriyoruz. Verimsizlikleri ortadan kaldırarak, çalışanlarınızın asli işlerine odaklanmasını sağlıyoruz. Hızlı ve güvenilir fatura işleme hizmetimiz ile daha fazla faturanın zamanında ödenmesini sağlayarak şirketinizin vade indirimlerinden yararlanmasına olanak tanıyoruz.
 
Hızlı ve Güvenilir Süreçler
Maksimum Verimlilik
Personel Verimliliği
 
FATURA SÜREÇLERİNİZİ GÖZDEN GEÇİRİRKEN AŞAĞIDAKİ KRİTERLERİ GÖZ ÖNÜNDE TUTUN;
 
  • Bir faturanın ödenmesi ortalama ne kadar sürer?
  • Bir faturanın doğrulanması ve onaylanması ne kadar sürer?
  • Bir faturayı işlemenin maliyeti nedir?
  • Ödemelerinizi ne sıklıkla geciktirirsiniz?
  • Erken ödeme indirimlerinden ne sıklıkla yararlanıyorsunuz?
  • Ne sıklıkla mükerrer ödemeler yapıyorsunuz?
  • Alış faturalarınızı ne kadar sürede satış faturasına çeviriyorsunuz?
DAHA FAZLA

Dijital Arşiv Kazanımları

  • Potansiyel hukuki ihtilafları ortadan kaldırır,
  • Bilgi ve belgelere yetkiler dahilinde lokasyon bağımsız erişim ile iş verimliliği sağlar,
  • Kurumsal hafızanızın temelini oluşturur,
  • Bilgi ve belgeleriniz yedeklenir (Acil durum planlaması, afet ve kurtarma),
  • İş süreçleriniz raporlanabilir yapıya gelir,
  • Kopyalama ve kargo maliyetlerinden kazanım sağlar,
  • Ofis alanlarından tasarruf sağlar,
  • Verimli şekilde uzaktan çalışma modeline olanak tanır.

 

DAHA FAZLA
Dijital Arşiv Kazanımları
Fiziksel Arşivleme

Fiziksel Arşivleme

Evrak ve belgelerinizi profesyonel fiziksel arşiv tesislerinde muhafaza etmek kendi ofisinizde tutmaktan çok daha güvenli.
Kriz yönetimi planlama uzmanları, arşivinizi kurum dışında muhafaza etmenizi öneriyor. Böylelikle herhangi bir felaket durumu karşısında bile iş akışınızın kesintisiz bir şekilde devam etmesini sağlamış oluyorsunuz.
 
  • Arşiv Yönetim Merkezi olarak özel tasarlanmış bina,
  • Arşiv yönetimine uygun ve depreme dayanıklı çelik raflama sistemi,
  • NFPA standardında bölgesel çalışan Sprinkler (ESFR) yangın söndürme sistemi,
  • Duman Dedektörleri ve erken uyarı sistemi,
  • Isı ve nem kontrolü,
  • Haşere kontrolü,
  • Her alan için yetkilendirilmiş kart geçiş sistemi,
  • Kapalı devre kamera sistemleri,
  • Her aşamaları el terminalleri ile takip edebilen, yetkilendirmeler ile web üzerinden ulaşılabilen, fiziki arşiv yönetim yazılımı.
 
DAHA FAZLA

Danışmanlık

Günümüzde hem teknoloji hem de iş süreçlerine yönelik modeller hiç olmadığı kadar hızlı gelişmektedir. Audis, 400+ proje bilgi ve deneyimi ile Dijital Arşivleme, Süreç Yönetimi, Fiziksel Arşivleme konularında danışmanlık hizmeti sunmaktadır.
 
Dijital Arşivleme.
  • Evrak Yönetim Süreçleri,
  • Birikmiş (Backlog) Arşiv Dijitalleştirme,
  • Günlük (Daily) Arşiv Dijitalleştirme,
  • Dijitalleştirme Sonrası Saklama ve İmha Süreçleri.
 
Süreç Yönetimi.
  • Doküman Tabanlı Süreç İyileştirme,
  • İş Süreçlerinin Verimli Hale Getirilmesi (Süreç Mühendisliği),
  • RPA Süreç Tasarımı,
  • Risk Yönetimi.
 
Fiziksel Arşivleme.
  • Fiziksel Arşiv Düzenleme,
  • Saklama ve İmha Planları,
  • Arşiv Talep ve Zimmet İzleme Süreçleri,
  • Saklama Alanlarının Verimli Şekilde Yapılandırılması,
  • Saklama Materyallerinin Verimliliği.
DAHA FAZLA
Danışmanlık
Dış Kaynak Kullanımı

Dış Kaynak Kullanımı

Audis, dışkaynak kullanımına yönelik verimli iş modelleri sunmaktadır.
 
  • Personel Temini.
    • Düzenli Proje Eğitimleri,
    • Yetkinlik Değerlendirme,
    • Performans Takibi.
  • Yüksek Hacimli Doküman Tarayıcılar.
    • Tarayıcı Bakım ve Sarf Malzemeleri,
    • Görüntü İyileştirme Yazılımı,
    • Tarama Yazılımı.
  • Akıllı Veri ve Doküman İşleme Sistemi.
  • Kurye Hizmeti
DAHA FAZLA