WorkLink+
Dijital Arşiv Sistemi

Evrak Yönetim Sistemi üzerinden kayıt altına alınan dokümanlar ek indeksleme işlemine gerek kalmaksızın otomatik olarak evrak sahiplerine iletilir. Eş zamanlı olarak bilgi e-posta gönderimleri sağlanır.

Özellikle home office ve kağıtsız çalışmak isteyen şirketlerin iş süreçlerini hiç olmadığı kadar hızlandırır. Çalışanlar, kendilerine atanan dokümanları iş listelerinde görüntüler. "Kontrol Edilecekler" ve "Kontrol Edilenler" sekmeleri ile kullanıcıların iş listeleri her zaman güncelliğini korur.

Dijital Arşiv Sistemi üzerinde kullanıcılar kurum içi evrak paylaşımı gerçekleştirebilirler.

Dijital Arşiv Sistemi
Evrak İletimi
  • Görüntü iyileştirme ve sıkıştırma teknolojisi ile kaliteli tarama

  • Doküman tarayıcı bulunmayan lokasyonlar için manuel doküman yükleme fonksiyonu

  • Evrak sahiplerine otomatik bilgi e-posta gönderimi

  • Kurum içi dijital evrak paylaşımı

  • Kullanıcı insiyatifinde evrak sahipliği atama veya süreli doküman paylaşımı

  • Doküman tasnif ve ayrımlama yükünün ortadan kaldırılması

  • Veri giriş yükünün ortadan kaldırılarak Kurum içi hızlı ve güvenli belge paylaşımı

  • İşlem durumları sayesinde kullanıcı ekranlarının temiz kalması

  • Dijital doküman zimmeti 

Gelişmiş Arama Full Text Search

Güvenli Doküman İletimi

Güncel İş
Listesi

Dijital Doküman Zimmet ve İade

Ofis Dışından Dokümanlarınıza Ulaşın