Şirketinize gelen her bir evrak yine şirket içinde bir iş sürecini tetiklemektedir. Bu nedenle evrakların zamanında işleme alınması, doğru departman ve çalışana teslimi, evrak hayat döngüsü ile zimmet takibi oldukça önemlidir.
Gelen Evrak Modülü, kargo entegrasyonları ile kayıpsız şekilde gönderilerin şirketinize ulaşmasını sağlar. Gönderilerin teslim alınması, kargo barkodları üzerinden sağlanır ve kayıt işleminde harcanan zaman kaybı önlenmiş olur. Sticky ve liste alanları ile otomatik bilgi tamamlama özelliği sayesinde süreçleriniz hız kazanır. WorkLink+ ile gönderilerin içinden çıkan evraklar barkodlanır ve evrak hayat döngüsünün takibi gerçekleştirilir. Çalışanlara teslim edilen gönderi ve evraklar için otomatik bilgi postaları gönderilir.
Giden Evrak Modülü, tüm çalışanların en az efor ile gönderi talebi gerçekleştirebildiği, kargo entegrasyonları ile gönderi durumunun izlenebildiği yapıya sahiptir. Gönderi maliyetlerini düşürmek için aynı lokasyonlara gerçekleştirilen gönderilerin birleştirilmesine imkan verir. Kural bazlı form ve alanlar ile gönderi üzerinde eksik bilgi giriş riskini ortadan kaldırır. Şirketinizin muhaberat süreçlerine göre iş adımları dinamik olarak çok kolay şekilde tasarlanır. Excel upload fonksiyonu ile toplu gönderi talebi yaratılabilir. Gönderimi gerçekleştirilecek evraklar taranarak fiziksel gönderi ile entegre olarak e-posta ile de alıcıya yönlendirilebilir.
Şirketinize gelen ve arşiv sürecine yönlendirilen her evrak otomatik olarak Fiziksel Arşiv Modülü'ne aktarılır. Fiziksel Arşiv Modülü üzerinde talepler, zimmet ve imha süreçleri merkezi olarak yönetilir. Oluşturma Tarihi ve Evrak Türü kriterlerine göre tanımlı kural setleri dahilinde sistem üzerinde saklama süresi dolan envanterler için otomatik bilgilendirmeler gerçekleştirilir. Şirket içi ve Çalıştığınız Arşiv Firması bazında envanter takibi gerçekleştirilir.