Yukarı

Otomotiv Sektöründe Dijital Dönüşüm

Anasayfa Blog Otomotiv Sektöründe Dijital Dönüşüm

BLOG | ARMA TENTE & BRANDA

Firmamız 2008 yılında Tente ve Cam Sistemleri yapmak üzere kurulmuş olup çok sayıda proje yapımında tecrübesini kanıtlamıştır.

BİZE ULAŞIN
Audis, otomotiv, finans, sigorta, enerji, parekende, enerji sektörlerine yenilikçi iş süreçleri ile dijitalleştirme çözüm ve hizmetleri sunmaktadır. Elektronik arşivleme, doküman yönetim sistemi, iş akış yönetim sistemi, süreç bazlı dijital çözümlerimiz ile sektöründe lider 14 markaya 21 farklı hizmet sunmak ile birlikte müşteri portföyünü hızla arttırmaktadır.

“Doküman” bazlı iş yapış modelleri hala yaygınlığını sürdürmektedir. Günümüzde müşteri etkileşimini tüm kanallarda entegre bir şekilde yönetmek, bilgiye doğru ve hızlı şekilde erişip raporlanabilir iş modelleri yaratmak en büyük gereksinim. 

Paydaşlarımızın müşterilerine dokunduğumuz süreçlerde dijitalleştirme kritik önem taşıyor. Sunduğumuz çözümlerdeki hizmet kalitesinin markaya değer kattığına inanıyoruz. Hedeflenen deneyime ulaşmada insan, teknoloji, süreç ve entegrasyon gibi tüm adımları sağlıyoruz.

Müşterisini iyi tanıyan markalar, onların taleplerine özel kendilerini geliştirme fırsatını buluyor. Olumsuz her algı olumluya dönüştürülme şansına sahip. Bu noktada iş süreçlerinin dijitalleştirilmesi müşteri sadakatinin sağlanmasında önemli bir köprü görevi görüyor. Biz de bu köprüyü en sağlam şekilde inşa etmeyi öncelik haline getirerek, iş ortaklarımıza en verimli ve en iyi hizmeti sunuyoruz.

Elektronik arşivleme odağında başlayan tecrübemiz ile birlikte kendi teknolojimizi üretebilme kabiliyetimiz temelde en büyük gücümüz ve avantajımız olarak ön plana çıkıyor. Bu kabiliyetler üzerine çoklu sektör ve müşteri deneyimini ekleyerek kısa zamanda büyük hacimlere ulaştık. 

Bizi rakiplerimizden ayıran noktalardan biri farklı hizmet ve çözümlerimiz. Audis, süregelen klasik iş yapış modellerinin dışına çıkarak iş süreçlerinizde verimlilik ve kalite artışı yaratmayı  öncelik haline getirmiştir. 

Şirketlerin en değerli varlıklarından olan belgelerin oluşturulduğu andan itibaren kayıt altına alınarak KVKK (Kişisel Verinin Korunması)'ya uygun bir şekilde anlık olarak raporlanabilir, yönetilebilir ve yetkiler dahilinde sorgulanabilir yapıda yönetimini sağlıyoruz. Bu yönde süreç optimizasyonu, otomasyonu sağlayan iş kurgularını sektöre ve müşteriye özel olarak hazırlamaya başladık. Bu konu önümüzdeki dönemde de yatırım yapmaya devam edeceğimiz bir alan olacak.

Otomotiv sektörüne özgü yarattığımız trafik ceza süreç yönetimi, fatura işleme, araç servis formlarının yönetimi, kiralama sözleşmeleri ile müşteri veritabanın oluşturulması sunduğumuz verimli iş modellerden bazıları.

Kiralama hizmeti verdiğiniz araçlara gelen trafik cezalarının dijitalleştirilerek, ceza bilgilerini akıllı doküman ve veri işleme (Intelligent Document and Data Capture) yazılımımız ile yakalıyoruz. Ceza bilgilerini dakikalar içinde süreçlerinize dahil ederek e-mail ile müşterilerinize ceza bilgileri ile evrak görüntüsünü otomatik olarak gönderiyoruz.

- Tedarikçilerinizden gelen fatura üzerindeki üst veri ile hizmet bilgileri gruplandırılarak finansal işleme uygun hale getirilir. Yakalanan verinin doğruluğu için programatik matamatiksel kontroller gerçekleştirilir. Fatura onay süreci iş akış yönetim sistemi üzerinden dijital olarak gerçekleştirilir, fiziksel arşiv entegrasyonu sağlayarak orjinal fatura arşivlenir. Muhasebe departmanlarının fatura girişi için harcadıkları zaman kaybı ortadan kaldırılır. 

- Araç servis formlarınızı dijitalleştirerek, geliştirilmiş hizmet başta olmak üzere kurumunuza bir çok fayda sağlıyoruz. Sunulan hizmet, taleplere hızlı yanıt verebilme kabiliyeti, doğru dokümantasyon üretimi, olası hukuki ihtilafların lehte sonuçlanması gibi kritik önem taşıyan işlevler üstleniyor. Dokümanın üretiminden imhasına kadar olan süreçte yapılan tüm işlemler firmayı hem maliyet yönetimi olarak hem de prestij olarak farklı bir kulvara taşıyor.

- Kiralama esnasında müşteriye imzalatılan sözleşme ve kimlik bilgileri dijitalleştirilir. Doküman üzerindeki veri otomatik olarak yakalanır. Kirama ve müşteri bilgileri CRM, ERP, DYS gibi sistemlere anlık olarak aktarılır. Kiralama bilgilerini anlık olarak doküman ile entegre ederek ilgili sistemlere kazandırırken müşteri veritabanınızı da sağlıklı bir şekilde İletişim İzni ve KVKK’na uygun bir şekilde oluşturuyoruz.

Diğer İçerikler